بلاگ‌دان، آموزش وبلاگ‌نویسی

بلاگ‌دان، آموزش وبلاگ‌نویسی

مرجع آموزش‌های تخصصی وبلاگ‌نویسی، ویژه مبتدی‌ها
بلاگ‌دان، آموزش وبلاگ‌نویسی

بلاگ‌دان، آموزش وبلاگ‌نویسی

مرجع آموزش‌های تخصصی وبلاگ‌نویسی، ویژه مبتدی‌ها

در مورد بلاگ اسکای

بلاگ اسکای یکی از سرویس دهنده های خوب و قدیمیو وبلاگ در کشور هست که از سال 82 تا به حال در حال ارائه این سرویس، به شکل رایگان و با پایداری بالاست.


بلاگ اسکای امکانات خیلی خوب و تقریبا به روزی داره که قابل رقابت با نمونه های خارجی، مثل وردپرس یا بلاگر هم حتی هست. کنترل پنل پیشرفته بلاگ اسکای، شاید روح سادگی رو نداشته باشه و شما با گزینه های متعددی رو به رو هستید که البته برعکسش، برای وبلاگ نویسی حرفه ای کاملا ایده عال میتونه باشه.
  
یکی از مشکلات هر وبلاگ نویسی (خصوصا در ایران)، مشکل پیدا کردن فضایی برای آپلود عکس هاشه. استفاده از آپلودسنترهای عمومی باعث میشه بعد از یه مدت همه عکس هاتون پاک بشن، یا اگه اون آپلودسنتر مسدود بشه، همه عکس های شما هم به همراهش از بین میره. در همین راستا، بلاگ اسکای در عید 1389 با راه اندازی سرویسی به نام پیکوفایل، مشکل آپلود کاربرانشون به کلی رفع کرد. پیکوفایل 5 گیگابایت فضای رایگان به کاربرانش برای آپلود عکس و هرفایل دیگه ایی که بخوان میده.

از بدی های بلاگ اسکای میشه به تبلیغاتش در بالا-راست صفحه اشاره کرد، البته این تبلیغ در ابتدای کار وجود نداره و فقط زمانی که تعداد بازدیدکننده های شما از مرز خاصی (فک کنم 100 بازدید) بگذره، به شکل خودکار نمایش داده میشه و گزینه ای برای حذفشون هم وجود نداره. البته باید قبول کرد که سرویسی که داره رایگاه به مردم خدمات میده، باید از پس هزینه های بسیار سنگین این روزها بر بیاد. تبلیغات محل کسب درآمد سایت هایی هست که خدمات رایگان ارائه میدن.

پشتیبانی بلاگ اسکای، به شکل قابل قبولی - هرچند با تاخیر چند روزه - به ایمیل هایی که براشون میفرستید پاسخ میدن. همینطور معمولا در وبلاگ مدیران هم، در صورت مطرح شدن مشکلی در قسمت نظرات، پاسخش رو به در زیر همون نظر مینویسن. همینطور میتونید پیشنهادهای خودرتون رو هم تقریبا از این طریق بفرستید.

لیست کامل امکاناتی که بلاگ اسکای به شما میده، و مقایسه اون با دو سرویس بلاگر و وردپرس رو میتونید در این آدرس ببینید: http://www.blogsky.com/features

در کل، برای افراد تازه کار و یا کارهایی مثل خاطره نویسی، بلاگ اسکای گزینه مناسبی نیست. یکم گزینه های زیاد داره. برعکس، بلاگ اسکای بسیار مناسب افرادی هست که به دنبال راه اندازی وبلاگی حرفه ای هستن و امکانات زیاد لازم دارن.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.